31 maj 2015

Nu så... äntligen!

Som jag har längtat efter att det ska bli som det var idag! När jag väntade Noah såg jag fram emot hur han och kusinerna skulle busa och leka med varandra när vi träffades i familjen. Men när Noah föddes blev det inte alls så. Noah var reserverad och tyckte inte om att vara hos andra. Han ville vara hemma med mamma och pappa i lugn och ro och tyckte inte alls det var kul med lek och skoj. 

Med tiden har det ändrats sakta men säkert, och nu tycker han det är jätteroligt med andra barn. Bara den senaste veckan har det hänt något ytterligare och det har blivit ännu tydligare att han gillar att leka med andra. Och så idag var vi iväg till mina föräldrar för att fira Mors Dag och då hände det... det blev precis så där som jag hoppats på och längtat efter! Noah lekte och lekte och tjoade högt av förtjusning. Han busade med kusinerna och lekte med andra familjemedlemmar. 

Långa stunder glömde han nog till och med bort att mamma och pappa var där och bara gick helt upp i leken. Mitt hjärta värkte av lycka och jag var så glad över hur roligt han hade. Min lille pojke! Äntligen verkar det ha lossnat!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar