29 maj 2015

Visar vad vi tycker och stöttar det som är viktigt

Idag har Noah på sig sin A Non Smoking Generation-tröja från Geggamoja för första gången. Känns bra och viktigt. Tänk om Noah kan få växa upp i en generation som verkligen är rökfria. Helt och hållet! Vad fantastiskt det hade varit! 


Tröjan passar honom jättebra och har en härlig och mjuk kvalitet. Men absolut viktigast är budskapet så klart. 

Vad jag förstår kan det vara på gång med nya regler kring förbud av rökning offentligt som på uteserveringar och busskurar och det ser jag fram emot. Som icke-rökare (och f.d. rökare) har jag valt att inte röka och vill inte utsättas av andra personers rök. 

En annan god sak jag vill vara med och stötta är Barncancerfondens Give Hope. Jag lånar ut min blogg i kampen mot barncancer. Var med och stötta du också! Klicka här nedanför och köp ett armband. Tillsammans kan vi göra skillnad. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar