22 maj 2015

Perfekt sista dag

Imorgon går flyget hem till Sverige igen efter en härlig vecka här i Marbella. Det har varit underbart som vanligt, men lite annorlunda den här gången när vi har barn. Jag kommer skriva mer om det när jag kommer hem, men man ser saker ur ett annat perspektiv som förälder. 

Dagen spenderades i Marbella där vi strosade runt i vårt älskade Puerto Banus, matade fiskarna i hamnen, spanade på stora båtar och sedan tog en lunch i solen. 



Noah behövde sova så vi åkte tillbaka till lägenheten i Elviria (strax utanför Marbella), och när han vaknat igen gjorde vi ett nytt försök i poolerna. Vi lekte och distraherade med en boll och lite framsteg gjorde vi. Men jag tar med mig berget av badblöjor hem igen, för ack så fel vi hade när vi trodde att han skulle älska att plaska runt i poolerna här. ;)

Framåt kvällen gick vi ner till Elviria centrum och åt pizza. Riktigt gott! Jag blir sällan imponerad av maten här nere, men det här var mums. Noah slevade in pizza i rasande takt, rev sönder pappersbordsduken och var på toppenhumör. Vi kunde inte fått en bättre avslutning på en underbar vecka!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar