21 maj 2015

På andra sidan magsjuka här i Spanien

Ja... där åkte jag dit. I natt vaknade jag och mådde jätteilla. Hela natten vaknade jag sedan från och till, kallsvettades och vågade knappt röra mig av rädsla att störa magen mer. Framåt femtiden gav jag upp, insåg att det var bättre att få det ur sig och gick upp. Som förväntat kräktes jag med en gång. 

Men sedan har det inte kommit något mer. Jag har mått småilla hela dagen och varit helt utslagen, men nu känner jag att det är på väg bort. Tack och lov!

Noah kräktes en gång natten till måndag, och var också helt klubbad resten av dagen. Men vi trodde inte det var magsjuka eftersom det var så kortvarigt, utan snarare att han råkat få i sig lite kranvatten. Men nu när jag också åkte dit  kan vi nog konstatera att det faktiskt är en mild form av magsjuka. 

Nu håller vi tummarna hårt att ingen mer blir sjuk. Vi är här nere i Marbella med min mans bror och hans familj, så mardrömmen vore att någon är sjuk på planet hem på lördag. 

Fingers crossed... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar