11 maj 2015

Lycklig eftermiddag på öppna förskolan

Vilken härlig eftermiddag vi har haft! Åh, jag blir så lycklig i mammahjärtat! Vi har varit på öppna förskolan och Noah var lite trevande och försiktig till en början som han alltid är, men sedan släppte han loss ordentligt. Han lekte, pratade, tjoade och skrattade. Han sken upp när han såg de andra barnen och det är så gulligt att se dem ha små konversationer med varandra. Vi var till och med kvar på sångstunden och ändå in i det sista tills de stängde. Han hade så roligt och ville inte gå hem.

Bilden är tagen på ett tidigare
besök på öppna förskolan.

Vi var lite mer sociala den här gången också, något som jag kan vara lite dålig på känner jag. Jag är så fokuserad på att Noah ska ha kul att jag inte bryr mig så mycket om alla andra. Men denna gången pratade jag i alla fall med en mamma som har en dotter som är lite grann som Noah och inte gärna vill vara hos andra människor än mamma och pappa. Vad skönt det var att träffa någon annan som har det likadant! Man känner sig lätt ensammast i världen om att inte ha ett barn som bara är att sätta i knät på andra.

Nu sover Noah eftermiddagslur och jag passar på att komma ikapp med allt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar