25 maj 2015

1-årskalas för Nova

Jag kan lätt vänja mig vid det här med att gå på barnkalas med Noah. Jag tycker det är så himla mysigt! Idag var vi hos kompisen Nova som fyllde 1 år. Nova träffade vi genom föräldragruppen på BVC, precis som Ilma som vi var iväg hos för ett par veckor sedan.

När vi försökte få barn min man och jag så såg vi framför oss att vi skulle ha en tjej som hette Nova. Nu blev det en kille istället som heter Noah, men det är lite kul att vi nu känner en Nova. :)

Noah och Nova! 

Noah och Ebbe har kul tillsammans!

Vi hade jätteroligt på kalaset både jag och Noah. Jag älskar att se honom leka med andra barn och se hur han trivs. Vi är ju inte bortskämda med det där med att det går bra att leka hos andra. Noah var egentligen trött när vi kom dit så jag tänkte att vi bara skulle stanna en stund, men han lekte och hade så roligt att jag inte kunde med att ta honom därifrån. Inte förrän han fick ett tröttutbrott efter en överkörd hand av en Bobby Car tyckte jag det var dags, och då hade vi varit där i 1,5 timma! Måste vara rekord för oss. 

Noah som aldrig somnar i bilen kunde inte hålla ögonen öppna, utan somnade så gott på hemvägen. Trött och mycket nöjd skulle jag tro! <3

För en stund sedan fick jag en liten videosnutt från Novas mamma med Nova som dansar till presenten hon fick av oss. En söt liten leksaksgitarr med knappar som spelar musik. Urgulligt! Kul att hon gillade den. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar