27 maj 2015

Stellas Lekland

Idag åkte vi till Stellas Lekland här i Uddevalla med min syster Ulrica och hennes lilla Dezibelle, samt en kompis till henne, Vanessa, och hennes dotter Lexie. 

Noah har kommit in i en period när andra barn är väldigt spännande, speciellt om de är lite äldre än honom, så precis som jag väntat mig hade han jättekul åt de andra barnen. Han tittade, lekte, pratade, klättrade och pillade.  




Dezibelle försvann nästan i bollhavet. ;)

Det är första gången vi är på Stellas Lekland och jag är glatt överraskad över att det fanns saker som passade en liten 1-åring. Jag trodde nog att han skulle behöva vara några år äldre, men när min syster sa att hon skulle dit med sin Dezibelle som är 8 månader och Lexie som är 1,5 år så blev jag nyfiken och var inte sen att hänga på. Vi kommer definitivt att åka hit fler gånger!

Det var lite gulligt att se att Noah blev lite förtjust i Lexie. Även om hon puttade på honom några gånger så ville han gärna följa efter henne. Blivande kärlekspar...? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar