11 september 2014

Strandpromenaden

Både jag och Noah är förkylda, men det påverkar min ork betydligt mer än Noahs som ändå är glad och gurglar, pratar och skrattar dagarna i ända. Men mamma Catharina är däremot rätt hängig så idag trodde jag inte att jag skulle orka hitta på något.

Men Noah hade lite svårt att komma till ro och sova på eftermiddagen så jag packade in honom i bilen och drog till Strandpromenaden i Uddevalla för en mysig promenad längs med vattnet. Det gav oss nog båda lite extra energi för solen sken och det var underbart!

Så glad över vår fantastiska strandpromenad i Uddevalla.


Te i termosmugg gör gott när man är förkyld. 
Även när solen skiner.


Älskar Noahs sovstil! ;) <3


Passade på att vila på en parkbänk medan Noah sov...
... i hela två minuter innan han vaknade igen. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar