3 september 2014

Öppna förskolan

Idag besökte vi öppna förskolan för första gången. På onsdagseftermiddagarna är det öppet för barn 0-6 månader och jag tyckte det kändes som en bra grupp att börja i.

Noah såg ut som ett stort frågetecken hela tiden som om han inte kunde begripa vart vi hade hamnat. Haha! Gullungen! Han såg sig omkring på alla andra barn med stora ögon. Han tröttnade rätt så snart så gick igen efter drygt en timma. Han slocknade nästan direkt i barnvagnen så jag passade på att ta en vända på stan.


Jag shoppade lite nya kläder till Noah. Älskar att köpa kläder till honom! Innan han föddes så var jag rätt less på att försöka hitta kläder som inte var så könsuppdelade. Jag uttryckte mig om att jag inte ville att han skulle se ut som en "blå spya". Och vad köper jag för kläder till honom nu? Jo, bara blått, grått och vitt i princip. Funderar på om jag är lite tråkig i min klädstil till honom, men jag föredrar att klä honom i ganska snygga och stilrena kläder framför alltför färgglada kläder med massa mönster.

Dagens inköp! De tre plaggen längst till vänster är från 
Åhléns och byxorna längst till höger är från Lindex. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar