18 oktober 2014

Familjens dag

Idag var det Familjens dag på min mans arbetsplats. Alla anställda med familjer och vänner var inbjudna till att komma dit och det anordnades bland annat tipspromenad, man fick åka lastbil, köra travers, testa segway, hoppa i hoppborg och dessutom bjöds det på korv och glass. Ett fantastiskt initiativ och det kom massor med folk.

Min man behövde arbeta lite under dagen genom att gå runt och ta kort till deras företagstidning, men jag hade sällskap av Noahs syskon, min bror och hans barn, min syster och Noahs morfar.

Noah och hans pappa ute i fabriken.

Min bror och hans tre barn.

Jag och Noah framför hoppborgen.

Jag hoppas de kommer att göra om detta fler gånger för det var verkligen toppen! Jag tror alla var nöjda med dagen - både stora som små.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar