15 oktober 2014

En tripp till Överby

Idag har jag och Noah haft en jättemysig dag tillsammans med min syster Ulrica och hennes lilla Dezibelle. Vi åkte till Överby som är ett köpcenter i Trollhättan och det slutade med att vi var där hela eftermiddagen. Det går inte snabbt när man har två små skruttar att ta hänsyn till!


 Lunchpaus!


Finaste Ulle och Dezibelle!

Dezibelle blir en månad på måndag och det är så stor skillnad på henne och Noah i samma ålder. Dezibelle ligger snällt och antingen myser eller sover i vagnen, medan Noah inte gick att ha där alls. Han bara skrek och ville hänga på mig i BabyBjörnen. Nu älskar han däremot vagnen!

Vi strosade mest omkring och kikade, men några små inköp blev det. Dagens bästa inköp blev en mugghållare till vagnen. Jag är jättenöjd med den och vi invigde den så klart genast. 


Nu när höstrusket har börjat på allvar ser jag fram emot att sätta min termosmugg med te där på promenaderna. Jag och Ulle skrattade åt att vi var på väg att bli värsta latte-morsorna där vi gick med varsin mugg på vagnen. Love it! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar