16 oktober 2014

Bokat resa till Stockholm


Nu har jag och maken bokat en resa till Stockholm i november. Härligt! Min man ska upp på en konferens och jag och Noah åker med så att vi får en liten mini-semester. Makens konferens är bara en dag och han åker upp i förväg så ansluter vi dagen därpå. Sedan stannar vi ytterligare en dag innan vi åker hem.

Det ska bli väldigt (!) spännande att åka tåg med Noah. Hmm... inte säker på hur det kommer att gå, but I'm up for the challenge!

Nästan lika spännande ska det bli hur det går att få Noah att sova på hotell i en främmande resesäng. Vi har bokat in oss på Scandic Sergel Plaza eftersom det ligger nära både T-centralen och konferenslokalen. Jag älskar att bo på hotell och jag ser fram emot hela resan. Visst kan det bli kaotiskt, men hej och hå... det får gå ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar