4 juni 2015

Paket från Polarn O. Pyret

Häromdagen la jag en beställning på lite kläder till Noah på Polarn O. Pyret och idag hämtade jag ut paketet. Min första tanke när jag fick paketet i min hand var att det kändes väldigt litet... och att jag gillade det! Ofta när man beställer grejor via nätet så packar de in det i oproportionerligt stora kartonger och så ligger ens saker och ser lite fjuttiga ut på botten. Det känns som ett sådant slöseri, så det här gjorde mig glad.

Ännu gladare blev jag när jag öppnade paketet. Åh vad nöjd jag är med kläderna!




Polarn O. Pyrets strumpor är fantastiska måste jag säga. (Vad är det med barnstrumpor som gör att det är så svårt att få dem att sitta uppe...? Men de här sitter på plats!) Noah har några par redan, men jag kände att vi behövde fler. De här kommer nog att vara lite stora till en början, men Noah håller på att växa ur storleken mindre. Och hur söt är inte tröjan med nallar på ärmarna?! Kläderna åkte bums i tvätten och jag längtar tills vi kommer börja använda dem. 

I förmiddags tog vi också en snabbtur till Torp och köpte ett par skalbyxor på Lindex. Nu när Noah snart börjar dagis behöver vi lite sådana här saker och jag tyckte det var lika bra att göra slag i saken eftersom vi skulle hälsa på i eftermiddag igen.


Noah och mormor på dagis i eftermiddags! <3

Byxorna var toppen! De kommer nog att användas flitigt. Men allra bäst idag var hur bra det gick på dagis. Visst har det nästan alltid gått bra det senaste, men Noah är vanligtvis ganska mammig ändå och vill ha mig i närheten. Men inte idag...! Idag hängde han med mormor istället! Jag är så glad att han kommer att gå på dagis hos henne för det känns som om övergången kommer att gå mycket lättare. Jag fullkomligt älskar det här kortet på dem och tittar på det om och om igen. Lek och lycka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar