15 juni 2015

Nordens Ark

Igår bjöd min mans arbetsplats Kynningsrud på en familjedag på Nordens Ark. För er som inte vet så är Nordens Ark en fantastisk stor park med utrotningshotade djur. Djuren har gott om utrymme att röra sig, vilket gör att det inte är säkert att man får syn på dem. Det gillar jag! Det visar att de lever i en miljö där de kan gå undan och gömma sig om de vill och parken är så oerhört vacker att jag inte bryr mig om ifall jag ser så många djur eller inte.

Vi hade i alla fall en sådan härlig dag! Noah tjoade och var så glad. Det var mycket andra barn där så han blev på glatt humör bara av att titta på dem. En del djur såg vi när vi gick omkring i parken, men sedan gick vi över till deras ladugård med "vanliga" djur och där kunde man titta och gå in och klappa i vissa fall. Noah fick stå och klappa en killing och han var så lycklig!







Stort tack till Kynningsrud och Nordens Ark för en underbar dag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar