22 april 2015

Provat och klart

Det är så spännande när man får hem en sändning kläder som man beställt. Vad kommer man att gilla?! Jag shoppar på nätet ungefär som jag gör i en butik. Jag väljer ut det som ser intressant ut och tar med sig in i provrummet. Men i det här fallet är provrummet hemma och man får plaggen skickade istället. Men på samma sätt som i butik kommer jag troligtvis inte att gilla det mesta, men något eller några plagg väljer jag att köpa. Resten skickar jag tillbaka.

Nu är dagens sändning från Zalando provad och jag tror jag har bestämt mig vad jag ska behålla och inte. Jag hade klickat hem 8 klädesplagg och ett par skor, men jag jag behåller bara två plagg och skorna som det ser ut nu. Jag kör nog en testomgång till imorgon för säkerhets skull.

Dessa behåller jag nog!
Klänning från Esprit 599 kr.
Blus från s. Oliver 299 kr.
Skor från Francesco Milano 499 kr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar