18 april 2015

Full fart idag

Pust... Landar i sängen en kort stund innan jag ska hoppa upp på crosstrainern och köra mitt dagliga pass.

Idag har det varit fullt ös! Noah vaknade tyvärr redan halv sex i morse och fastän han var hur trött som helst kunde han inte somna om. Halv åtta löste maken av mig så jag fick sova en stund, men jag ville inte missa familjefrukosten så jag var uppe igen strax efter åtta. När Noah har sovit idag har vi passat på att greja så mycket vi bara kunnat. Maken har målat i nya musikstudion och jag har röjt bland all skit vi stuvat ut på altanen sedan vi flyttade hit. 

Jag tog en liten tepaus under röjandet... 

Dessutom har vi hunnit med att åka och kolla på utemöbler (hittade tyvärr inget vi gillade) och sedan bar det av till svågern med familj för årets första grillning. Jättegott och Noah lekte och hade kul med sin kusin som snart fyller fem år. Noah har förresten gått väldigt mycket idag. Han blir allt modigare och modigare och vågar gå allt mer! :) 

Men sömnbristen kom till slut ikapp vår lille kille som blev allt mer trött och ledsen så jag gick hem och stoppade honom i säng. Han var så ledsen och trött att det gjorde ont i mitt mammahjärta. Inte lätt att vara så liten på jorden... <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar