24 april 2015

Noahs rum

Noahs rum börjar bli färdiginrett så jag tänkte jag skulle dela med mig av några bilder så att ni får se hur det ser ut. Jag är jättenöjd med hans rum! Det känns som en bra balans mellan snyggt inrett, men inte alltför stylat. Jag gillar inte när barnrum är alltför slätstruket stylade med en snäll färgskala. Jag tycker jag det ska finnas färgklickar, leksaker och inbjuda till lek och skoj.




 


Biltapeten satt där när vi flyttade in. Jag tycker den är jättecool! Egentligen är den nog mer passande för Noah om några år och jag hade sett framför mig en lite "yngre" touch eftersom han bara är ett år. Men att måla över den kändes helt uteslutet. Jag har försökt balansera det i andra delar i rummet istället. Som till exempel väggtexten och tavlorna över hans säng.

Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar