23 april 2015

Kusinmys

Noah har en liten kusin som heter Dezibelle som är 7 månader. Igår stötte vi på dem på Maxi och idag var de här och lekte en stund. Det är så kul att se Noah och Dez interagera med varandra! De är så nyfikna och verkar känna igen att det där är någon i min storlek som jag nog kan ha kul med.

Idag spanade de mest på varandra från håll, men ibland har de haft så lustiga samtal. Jag och min lillasyster bara tittar på dem och skrattar åt hur härliga de är. Dez är inte så rörlig än eftersom hon inte är så gammal, så hon sitter och leker och har kul. Noah är högt och lågt som vanligt och verkar tycka att kusinen är så otroligt spännande, men han vet inte riktigt vad han ska göra med henne. Hon sitter ju bara där dessutom! ;)

Kusinkonferens på Maxi igår. :)

Just nu har vi vår leverantör av köksluckorna här som förbereder monteringen imorgon. Det ska bli så oerhört roligt och spännande att se resultatet sedan. Jag längtar! Hela köket är en röra just nu eftersom vi har tagit bort luckor och lådor och målat alla kanter vita. Hoppas vi blir nöjda! Bilder kommer så klart när det är klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar