19 april 2015

Kontakt med gamla klassen

För en stund sedan fick jag ett jätteroligt meddelande på Facebook! Det är två tjejer i min gamla högstadieklass som försöker samla alla igen för en återträff efter sommaren. Vi gick i musikklass och var jättetajta allihop eftersom vi upplevde så mycket tillsammans. Åh, vad roligt!

Även fast man har god hjälp av Facebook är det ändå inte lätt att hitta alla. Många med mig har bytt efternamn, och en tjej bor tydligen i London sedan många år. Men än så länge verkar de ha fått kontakt med ganska många och jag håller tummarna för att de hittar allihop.

Egentligen skulle det vara kul att gå upp på vinden och rota fram någon gammal bild från den tiden, men jag har ingen aning om vart bilderna är så jag ger upp det innan jag ens försökt. Men jag har en bild från när jag är ytterligare lite yngre som jag bjuder på...

Verkar som jag fyller runt 10 år här 
om man räknar ljusen. Sicken snygging! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar