13 november 2014

På väg mot Stockholm

Nu sitter vi på tåget mot Stockholm. Det är första gången jag använder Blogger-appen, så det ska bli spännande att se hur det blir. :)

Första tåget från Uddevalla till Herrljunga gick ganska bra. Lite gnäll, men också en massa skratt och bus. Men strax innan vi skulle byta tåg i Herrljunga mot Stockholm så bröt skriket ut. Stackars Noah var jättetrött! 

Jag hade tänkt att han skulle sova på första sträcka. Där jag kunde ha vagnen framme, men det var alldeles för spännande för att han skulle kunna sova. 

Med lite hjälp av flera snälla damer längs vägen så kom vi på det andra tåget i alla fall. På med BabyBjörnen och strax sov han gott. Nu ligger han här på sätet bredvid mig och sover så sött. Jag passar på att ta en macka och läsa en tidning. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar