20 november 2014

Lunch på stan

Idag fick jag ett sms från min äldsta syster som undrade om jag och den vilda bebin ville ta en lunch i stan. Självklart!

Vi gick till Yerba i stan som jag tycker har jättegod mat, samt att det är ett så mysigt ställe. Kanske lite partisk eftersom kökschefen är makens kusin... ;) Noah vaknade från sin förmiddagslur precis när vi skulle äta, men det gick jättebra! Personalen var så påpasslig att de kom med en barnstol till honom direkt när han vaknade, så det var bara att sätta ner honom där. Snacka om service!

Jag vågar inte ropa hej än, men kan det vara så att Noah accepterar andra människor bättre nu...? Han satt i alla fall och pratade med sin moster på lunchen och tuggade på hennes fingrar. Härligt!

Jag glömde så klart att ta kort på myset... typiskt! Men jag bjussar på en bild på Noah med sin "bästis" Lucia. När vi kom hem från stan väntade Lucia på oss och Noah sken upp som en sol. Han älskar verkligen henne! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar