19 november 2014

Mysig eftermiddag med Noahs mormor och moster

Idag har vi haft en sådan toppendag jag och Noah. Igår var det rätt så struligt och Noah var väldigt gnällig, så jag bestämde mig för att jag skulle göra allt för att det skulle bli annorlunda idag. Så från start så såg jag till att vi busade och lekte och hade kul, och så fort han började gnälla bytte vi aktivitet. Det funkade! Önskar jag hade energi att vara så här varje dag... Vissa dagar är man bara inte i form, men det får definitivt bli många fler sådana här bra dagar.


På eftermiddagen kom min mamma på besök och hon hade med sig en överraskning - min lillasyster som bor och pluggar i Uppsala. Jättekul! Hon hade överraskat alla genom att komma hem lite tidigare än beräknat. :)

Noah är så otroligt reserverad mot andra människor och det är bara jag och maken som kan hålla honom. Samtidigt är han så nyfiken och riktigt blänger storögt när han träffar andra. Idag var han utsövd och mätt i magen och det gick toppenbra när hans mormor och moster var här. Helt plötsligt satt han och min mamma och lekte hur bra som helst i soffan och jag blev så lycklig i hjärtat.

Jag vill så gärna dela med mig av min underbart goa son, men det är så få andra som får se hur härlig han egentligen är. Han blir mest ledsen när andra är omkring honom, så att han satt där och lekte med sin mormor var stort! Och dessutom... det ger mig lite hopp om att vi längre fram skulle kunna få barnvakt en kväll. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar