17 januari 2015

Mitt i flytten

Jag ber om ursäkt för att det är mindre aktivitet på bloggen än vanligt... Vi håller på att flytta så all tid går åt till det.

Hittills har det gått jättebra, speciellt med tanke på att det sker på Noahs villkor. Han kommer alltid först så vi får packa och köra saker när det går. Tyvärr kan ingen annan passa Noah än eftersom han fortfarande är lite för reserverad mot andra (men vi gör stormsteg framåt!), så jag tar för det mesta hand om Noah så får min man ta hjälp av andra att flytta grejor. Så fort Noah sover så packar jag upp.

Nu ska vi snart sova andra natten i nya huset. Det är pirrigt och jag har inte riktigt förstått att vi bor här än. Noah har definitivt inte fattat än... Jag tycker mig kunna förstå att han tänker: "Här var ju trevligt, men ska vi inte åka hem någon gång." ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar