26 februari 2015

Återkontroll på sjukhuset igen

Dags för en tripp till sjukhuset igen i eftermiddag. Ännu ett återbesök för att se hur det står till med äggstocken. Jag är väldigt tacksam att jag får alla dessa återkontroller på grund av min historik, så att jag faktiskt kan vara säker på hur det står till. Tummen upp för sjukvården!

Jag tror att problemet med cystorna som uppstod är borta nu när spiralen tagits ut, men jag har så jävla ont runt ägglossning numera ändå. Alltså riktigt hemska smärtor. Igår fick jag ta en Ipren för att kunna fungera över huvud taget. Fortsätter det så här får de nog plocka ut äggstocken tidigare (har ju tänkt plocka ut den om två år som en säkerhetsåtgärd)! Måste fråga min läkare om det i eftermiddag.

Nu ska jag passa på att fixa lunch när Noah sover!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar